Charley Waite, Boss Spearman, ?Button? eta Mose Harrison euren iraganetik ihes egin nahian dabiltza, eta zer hoberik libre izateko lautada zabalak baino, naturaren arauak nagusi diren lurraldean behi-azienda bat gidatuz. Mendebalde Urruneko Kodeari estuki lotuak (justizia defendatzea, hurkoarekiko leialtasuna), bakeroak bortizkeria saihesten saiatzen dira beti. Baina ustelkeria eta tirania nagusi den mugaldeko hiri batera iristean, euren bizibidea aldatu eta akzioari ekin beharko diote. Gatazkaren erdian, Charley bakarzaleak Sue Barlow alai eta bizizalea topatuko du, azkenean bere bihotza irabaziko duen emakumea.