Katusha Maslova errusiar neskamea bere haurtzaroko jolaskide izandako Dimitri printzearen zain dago, Marie eta Sophie bere izebak bisitatzera itzuli berri dena. Katushak haientzat egiten du lan. Dimitri eta Katushak uda primeran igarotzen dute eta mutilak datorrenean ere itzuliko dela hitzematen dio. Alabaina, Dimitri familia oneko militar baten bizimoduan murgilduko da, zaldiak, zurruta eta emakumeak zeregin bakartzat dituela. Bi urteren buruan azkenik itzultzen denean, bikoteak gau bat elkarrekin pasako du negutegian. Egunen joan-etorrian Katusha haurdun dagoenez, izebek kaleratu egingo dute, baina neskak bere seduzitzailearen izenik ez du ezagutzera eman nahi.