Preston Sturges
Sir Alfred de Carter orkestra-zuzendari ospetsua New Yorkera itzuli da Ingalaterratik eta aireportuan Daphne bere emazte eder eta gaztea zain dauka. Bere koinatu August Henschlerrek gaizki ulertu zion kanpoan zegoela bere emaztea zelatatzeko eskatu zionean, eginkizun horretarako Sweeney izeneko detektibe pribatua kontratatu baitu. Detektibeak bere txostena emango dio Alfredi eta hura ikusita, August bere estudiotik kaleratuko du, baina gau batez bere emaztea kamisoia jantzita Tony bere idazkariaren gelara sartu zela jakingo du.