Preston Sturges
Gezurra badirudi ere, senar-emaztegaiak ezingo dute euren ezkontzara joan beren ordezkoek galarazita, hauek izango baitira azkenean ezkonduko direnak. Sei urteren buruan, Park Avenueko pisuko administratzaileak beste balizko maizterrei erakutsiko die Tom eta Gerry Jeffers-en etxea, hauek alokairuaren ordainketan atzeratu direlako. Gerry zapuztuta dago, bere senarrak, hainbat proiektu aurrera eramaten saiatzen ari den arkitektoak, behar duten dirua ateratzeko bere edertasunaz baliatzen uzten ez diolako. Orduan, Gerryk ustekabean ezagutuko du John D. Hackensacker III., munduko gizonik aberatsenetako bat.