Preston Sturges
Kockenlocker polizia agente marmartiak soldaduen agur-dantzaldira joatea debekatzen dio bere alaba Trudyri. Trudy ez dago konforme eta bere haurtzaroko lagun batekin, Norval Jones itsusi eta hitz-motelarekin, zinera doala gezurra esaten dio. Trudyk buruan kolpe bat hartu eta memoria galduko du. Lauso artean gogoratzen du bart gauean izen faltsu bat erabiliz norbaitekin ezkondu izana, jantzita daraman ezkontza-eraztunak hori adierazten du behintzat. Berandu gabe ordea, haurdun dagoela konturatuko da. Abokatu batek ezkontza legezkoa dela berretsiko dio izen faltsua erabili eta senargaia nor den ez dakien arren.