Umezurztegitik atera berri den Luisa neskatoren xalotasunak Konrad dirudunaren limurkeria piztu du. Honengatik ihes egitearren, Luisak ezkonduta dagoela esaten dio. Baina senar bat aurkeztu beharko diola ohartzen da, eta horretarako telefono-aurkibideko izen bat besterik gabe aukeratuko du. Ustekabeko biktima Max Sporum abokatua da, eta hara non Konradek aberastuko duen kontratu bat eskaintzen dion honi (Konradek Luisa bere eskuzabaltasunaz txunditu eta hark senarra utz dezan lortu nahi du). Luisa eta Max elkarrekin maiteminduko dira. Konradek ezkon daitezen onartu eta euren ongilea izaten jarraituko du.