Preston Sturges
Freddiek, Mendebalde Zaharreko kantina bateko abeslari sutsuak, Blackie bere senargaia Roulette ?artista? frantses erakargarriarekin harrapatzen duenean, segika hasiko zaio tiro eginez, eta ustekabean ipurdian emango dio O'Toole epaileari. Freddie atxilotu egiten dute, baina O'Toole epaileari nahi gabe izan dela sinestarazi dionean, Blackie eta Roulette sartzen dira, eta Freddiek, zeloak jota, epaileari ipurdian tiro egiten dio berriro. Anabasaren erdian, Conchita bere lagun mexikarra hartu eta ihes egingo dute trenez.