Preston Sturges
John L. Sullivan zine-zuzendariak behartsuen sufrimenduari buruzko pelikula bat filmatzea du amets eta estudioko exekutiboak limurtuko ditu herrialdean zehar arlotez mozorrotuta ibiltzeko. Hark berarentzat egurra moztea baino zerbait gehiago egitea pentsatuta duen alargun batentzako peoi lanetan aritu ondoren, honen etxetik alde egiten du gauez, baina bidean jasoko duen kamioiak Hollywoodera itzuliko du bueltan. Etsita, Sully kafe-etxe batera doa eta bertan aktoresa ilehori bat ezagutuko du, gizon-modura jantzi eta esperimentuari batuko zaiona, benetako arloteak bailiran bizitzeko.