XV. mende bukaeran, François Villon poeta paristarrak Luis XI.aren arreta erakarriko du bere elikagai-biltegian lapurreta egin ondoren jatekoak gosetien artean banatzen dituenean. Luisek bere languntzaileetako bat hiria setiaturik daukaten borgoinarren aliatua dela susmatzen du; hortaz, mozorroa jantzi eta Françoisek errege balitz zer egingo lukeen aldarrikatzen duen tabernara joango da. Luisek umore onez entzungo ditu haren azalpenak, baina bere susmoak egiaztatuko dira Kondestable Handiak Borgoinako gutun bat emango dionean.