Bere emaztearekin izandako liskar batean, J. B. Ball miliodunak emaztearen larruzko berokia 5. Hiribidean duten atikoko leihotik behera botatzen du. Mary Smith langile gajoari gainera erortzen zaio, eta aurki Ballen amorantea delako susmoa zabaltzen da eta hotel batean luxuzko suite bat ere ematen diote. Neskak Burtsan krisialdi bat eragingo duen azalpen funsgabe bat egingo du, baina azkenerako den-dena konponduko da Mary eta John Ball Jr. maiteminduta daudela jabetzen direnean.