Jim saltzaile bat eskatzen duen iragarki baten deialdira aurkezten da. ?Dirua irabazteko dirudunaren itxura behar dela? esaerarekin erabat sinestuta, Jimek elkarrizketarako traje bat eta diamante bat alokatzen ditu. Bere ezagutzak eta ausardiak hainbesteraino txunditzen dute enpresako jabea, ezen kontratatu egiten duela. Maite duen Emmari ezkontzea eskatzen dio orduan, baina neska dagoeneko beste batekin hitzemanda dagoela jakiten du. Industriako handiki bat bihurtzen da Jim, eta neurri izugarriko diamanteak diseinatzeko agindua ematen du, eta horregatik ?Diamond Jim? ezizena jartzen diote.