Michael Winterbottom
Nadia, Molly eta Debbie hiru ahizpek Londres triste eta hotz batean gogor borrokatu behar dute. Nadiak kafetegi batean lan egiten du eta harreman-iragarkitan bere ametsetako gizona aurkitzen saiatzen da. Molly haurdun dago eta Eddierekin, bere bizitza gustukoa ez duen saltzailearekin ezkonduta. Debbie ile-apaintzailea da eta bere senar-ohi arduragabearekin seme bat dauka. Bata bestearekin gurutzatuko dira denen bizitzak, eta beren eguneroko tragedian ahal dela bizirik irauten saiatuko dira.