Michael Winterbottom
Rosiek eta Vincentek hamar urte daramatzate elkarrekin, hogeita hamar urte pasa bete dituzte eta ume bat eduki nahi dute. Haatik, haurra ez da iristen eta biek badakite, emaitzarik lortzen ez badute, ez dutela ondo bukatuko. Orduan Benoît azalduko da, gaztetan Rosierekin eskutitz bidezko harremana izan zuena baina zuzenean inoiz ezagutu ez duen frantses liluragarria. Rosiek etxean hartuko du, Vincent zeloak jota dagoen arren.