Michael Winterbottom
Britainiar eta ipar amerikar kazetari talde batek Bosniako gerraren berri ematen du Sarajevotik. Horietako batek, Michael Hendersonek, gau eta egun gogor bonbardatzen ari diren umezurtz-etxe bat aurkituko du. Bertan Emira neska bosniarra ezagutzen du eta lagunduko diola promes egiten dio. Handik aurrera, Emira herrialdetik ezkutuan ateratzen lagun diezaion Nina gizarte-laguntzaile ipar amerikarra konbenzitzen saiatuko da.