Michael Winterbottom
Winterbottomek Ingmar Bergmanen 70. urtebetetzean bi dokumental eskaini zizkion, The Director eta The Magic Lantern. Azken honek suediar zuzendariaren oroitzapenen izenburu bera darama eta genero autobiografikoaren baliabide adierazgarriak nahita gogorarazten dizkigu, bere hainbat pelikula amateur, argazkiak eta argitaragabeko materiala bilduz.