Michael Winterbottom
Eunice autopistan harat-honat dabil Judith izeneko emakume baten bila. Bilaketa horretan, atzean hilotz-arrastoa utziz doa. Egun batean, Miriam ezagutuko du, eta hura laguntzearren bere etxean hartuko du. Biharamunean, ihes egin eta kamioilari bat hilko du Eunicek. Miriamek atzera ere topatu eta haren bidai-lagun izango da, hura bide onera itzultzeko asmo inozoaz.