Jorge Amat-i 2001eko martxoaren 7an gibel-transplante bat egiten diote Villejuif-eko Paul Brousse ospitalean. Ebakuntza hau dela eta, hezurretako linfoma bat diagnostikatzen diote eta 2002ko apirila arte kimioterapia ematen diote. Ez idazteko, ez gogoetarako kemenik ez duenez, denboraldi honetan kameraren aurrean egunero aitorpenak egiteko betekizuna jartzen dio bere buruari, hartara egunkari filmatu bat burutuz. Ez da nartzisismo-egintza bat; Amatek gaisotasunak gorputza nola desitxuratzen dion erakutsi nahi izan du eta gorputzak traizionatzen zaituenean eta oinazea besterik bizi ez duzunean, zer den gizakiari dagokiona. ?Oxyplatine? bezalako izen bitxiak dituzten botiken laguntzarekin egindako bidaiaz hitz egiten digu azken finean, medikuek minbizi-zelulekin borroka egiten duten bitartean.