B saileko bikoizketa-zuzendari neurotiko bat da Orlando, Soniarekin bizi dena, barneko bakearen bila dabilen ?new age? emakume horietako bat. Orlando krisialdian dago, Soniaren amodioak itota eta beste emakume baten berritasunak tentaturik. Miauritzio gazte bakartiak, harremanetarako baldarra denak, Renérekin harreman korapilotsua du, emakume ?postmodernoa? berau, Miauritziok bere ordenagailua nahiago duela ikusteaz nazka-nazka eginda dagoena. Orlandok Kenneth Flamingoren ahotsa bikoiztu du, estatubatuar ?horikeria-sail? bateko aurkezlearena. Programa hau Mamá Rosaren arrastoaren atzetik dabil, bokazio berritzat bikote zoriontsuak suntsitzea duen segidako hiltzailea berau. Ariel ikerketan laguntzaile duten iragarlea da, telepatikoki Soniarekin maiteminduko dena. Den-denek hiltzaile eta tiroketen nahas-mahasean harrapatuta ikusiko dituzte euren buruak, non, edozer gauza gerta litekeen, baita amodioa ere, telebistan bezalaxe.