Hiru emakume kubatarren bizitzak aldi berean asaldatuko dira. Maria bere alaba egoera ilun samarrean galdu duen nekazaria da. Normak telebistako albistegi bat aurkezten du eta erregimenaren berri faltsuak emateari uko egin dio. Nievesek txerrien hiltegi klandestino batean dihardu eta bertako nagusiak lanetik kaleratuko du. Hiruen halabeharrak gurutzatu egingo dira, euren bizitzak bezain ahula den istorio batean, hil zorian dagoen komunismoaren baitan.