Ordura arte mutil arrunta izandako Máiquel auto-saltzaile langabea lagunekin egindako apustu txoro batek saripeko hiltzaile bihurtzen du lehendabizi eta gero arrakasta handiko segurtasun-enpresa bateko jabea. Gertakarien harian, kriminalek nola poliziak errespetatu egingo dute azkenik, eta bi emakumeren amodioa bereganatuko du... bere lehen hanka-sartzea egiten duen arte, horrek halabeharraren ardura beregain hartzera behartuko baitu.