Don Galván 85 urteko erretiratua da. Buenos Airesko aldirietan bizi da bere emaztearekin etxe xume batean. Gau hotz batean, jaiki eta bere keroseno-berogailu zaharra metxarik gabe geratu dela ikusten du. Konpontzen saiatuko da, baina ordezko pieza falta zaio. Metxaren bila ateratzea sartu zaio buruan, eta hartara, pertsonaia eta egoera mordoa ezagutzera eramango duen bidaian abiatuko da. Mundua ez da jada Don Galvánek ezagutu zuena eta egun bakar hori nahikoa izango da horretaz jabetzeko. Bizilagun batek Moróngo erdigunera hurbiltzen du, zeina persiar azoka bat eta Hong Kong arteko nahasketa den. Galván bertan bere metxa lortuko duelakoan dago, baina antza horrelakoak egiteari utzi egin diote. Autobusa hartzen du, taxi bat eta banaketa-kamioneta bat, baina metxa ez da inondik inora ere agertzen. Etxera itzultzeko, Don Galvánek mendia zeharkatu beharko du ekaitzaren eta beste hainbat arriskuren artean.