Toledo, 25 urteko arkitektogaia, zeloak jota dago. Lanean arreta jarri ezinik dabil Ana bere neska-laguna egiten eta egiten ez duenari adi baitago. Egun batez, etxerakoan, ezin du Anaren negarren eta nerbio dantzarien zergatia ulertu, neska sukaldera joan eta bere amesgaiztorik txarrena egia bihurtu dela ohartuko den arte: beste gizon bat aurkitu du bere apartamentuan ezkutaturik. Toledok aitzakia bat asmatuko du apartamentutik alde egiteko, larritasunak eta etsipenak ia arnasa hartu ezinik utzi dutela Ana konturatu ez dadin. Eraikinaren kanpoan amorantearen irteera itxarongo du eta gau oso batez luzatuko den jazarpena hasiko da, gizon hori nor den eta Ana zertaz ezagutzen duen jakitearren.