1961-62. Aljeriako gerra puri-purian dago. Lakhdar, igeltsero moduan aritzen den etorkin aljeriar bat, Nanterreko txabola batean bizi da, Parisko auzo txiro batean. Bakarrik bizitzeaz akiturik dago eta beldur da Aljeriako hegoaldean geratu diren bere emazte eta seme-alabak nolakoak diren ere ahaztuko ote zaion. Bere familia Frantziara eramatea lortu bai, baina orduan beraientzat etxebizitza duin bat aurkitu beharko du. Lakhdar bere herrikideak ustiatzen dituen aprobetxategi horietako bat bihurtuko da eta behar izanez gero, edonor saltzeko gai ere badena. Ez daki ordea Nora, bere emaztea, jarduera militante batean murgilduta dagoela. Familia hausteko zorian dago, baina auzoko elkartasunak salbatuko ditu, Aljeriak bere burujabetasuna ospatzen duen une berean.