Alemaniako enpresa batek, bertako agintarien onespenaz, Tunisiako ohiko arrantzale-herri batean turismo-gune bat eraikitzea erabakitzen duenean, gizonek itsasontziak utziko dituzte etxegintzan aritzeko. Hasiera batean gustura hartuko dute aldaketa, baina behin eraikuntza-lanak amaitzean, hiri berri eta modernizatu horretan dagoeneko lekurik ez dutela konturatuko dira. Taharrek, bere ontzian arrantza egiten jarraitu duen gizon bakarrak, bertako agintarien jazarpena jasan eta azkenean gainerakoen egoera berean amaituko du.