Auresetako eskualdeko aljeriar sendi bat desegin du gerrak. Hegazkintza frantsesaren bonbardaketa batean aita hilik gertatzen da. Semeak gauez erresistentziarentzat hornitze-zereginak burutzen ditu eta egunez bizirik irauteko ohiko borrokan laguntzen dio amari. Baina gau batez, armada kolonialak bere etxea arpilatu eta atxilotu egiten du. Ama herrixka utzi eta kanpamentuz kanpamentu nekaezin ibiliko da semearen bila.