Sei gizon eta emakume batez osatutako talde afrikarra Europara ezkutuan heltzen saiatuko da. Senegaldik Tangerrerako azken etapan, Espainiaranzko zeharkaldiaren aurretik, zailtasunez betetako bidaldi luzea espero dute. Kamioietan ezkutatuko dira, trafikatzaileek diru gehiago eskatuko diete, basamortuaren erdian bazterrean utziko dituzte, elkarrengandik banandu eta atzera ere elkartuko dira. Moussa, Joe, Kadrou eta besteak nekez zeharkatzen dituzte Mauritania, Aljeria eta Maroko. Hasierako mesfidantzazko sentimenduaren ondotik, pixkanaka elkartasunezko lotura sendotuz doa euren artean. Azkenean, Europa begi bistan izango dute, Tangerren: Paradisuaren ataria.