Aziza umezurtza da eta bere osaba eta salerosketan irabaziak ateratzen saiatzen ari den lehengusuarekin bizi da. Osabaren heriotzak neskaren independentzia nahia agerian jarriko du, eta berau eskuratzen saiatuko da, argazki-nobeletako aktoresa den bizilagun baten laguntzarekin. Aziza zinema arabiar berriaren emakumezko erretratu onenetako eta sakonenetako bat da, eta filmari amaiera ematen dion plano izoztua bizimodu berri baten onespen sendo baina zailaren sintesia da, eta gai horren inguruan magrebtar zinemak eskaini dituen diskurtso sutsuenak adina balio du.