Autobus zahar bat ia ikusezina den errepide batetik barrena doa zeru izugarri baten pean zeruertz mugagabera. Bidaiarien artean maisu gazte bat dago, basamortuan bertan dagoen herriska urrun batera bidali dutena. Eskolarik ere ez dago eta han ez daude, haurrez gain, agure eta emakumeak besterik, eta gazte eder eta misteriotsu bat. Gizonezkoak basamortura joanak dira bere mugak zehaztearren. Noizbehinka haien dei galdua entzuten da, isiltasunaren erdian kantu andalusiar baten oihartzun sakon eta monotonoa iristen da haiengana. Eta urrunean sumatu daitezke, ispilatze bat balira bezala, basamortu mugagabean arezko hodeietan bildutako gatz-estatuak bailiran. Balizadoreak dira basamortuaren mugak zehazten saiatzen diren gizonak.