Rubbed the wrong way by life, Max and Linda escape in the direction of the Canadian northwest. On the road from Acadia to Yellowknife, they meet up with a couple of twin strippers and make acquaintance with a faded nightclub singer and her manager. Among these rootless, drifting souls, complicated and fragile relationships are woven, which will take them to the edge of what remains of their desperate passion.