A suit, a tie, a pair of shoes: an image when it comes down to it. Patricio is an African living in Seville who changes his appearance for a few days thanks to a suit given to him as a gift by a famous basketball player for having changed the wheel of his car. Although breaking from the racism with which he was previously surrounded; an unexpected visit by the police means that he has to find a place to stay. Successful in his quest, he also finds his worst nightmare, not to mention the person who will become his friend, Miguel, a loner who insists that everyone call him ?Bread and Cheese?, who gets by on petty crime and swindling with not even an iota of remorse. The couple's adventures give rise to a tragicomic tale of friendship and lies.