In his mid-thirties, the leukemia suffering Jesko hasn't got much longer to live. Perceived by all as an unbearable cynic he, in turn, views himself as a ?fickle tailor who likes to wear skirts?. Lured to his bourgeois family's villa under the pretext of saving his life, Jesko rejects the suggestion that his mother may be a possible bone marrow donor due to the fact that he hasn't seen her since she had attempted to kill both himself and his brother years before. A bizarre yet tragic family feud unravels round dark secrets, psychic devastation and the horrible feeling of insoluble solidarity; a battle into which Jesko is ultimately drawn to find love.