For many, Paraíso is nothing but a quiet square in the Independencia vicinity; for others, Paraíso is a place where illegal bets, money, passion and betrayal are everyday occurrences. Leo and Pedro are childhood friends. Today, at the age of 27, they work under the orders of The Boss, the man who rules the district and its inhabitants' lives. One day like any other, Leo learns something that will change his life: Gloria, Pedro's sister and the love of his life, is returning to town. Emotions and harsh reality are about to clash, and only the strongest will win.