Milla is a young woman, hungry for life, slightly out of balance, stuck on the verge of adulthood and independence. Dreaming of leaving Finland and of finding her desired happiness, she nonetheless does nothing to fulfil her goal. She meets Aki, a single father a couple of years her senior. With a tragic and mysterious background, Aki is clearly a man who can make Milla's dreams come true. A passionate love story in which both obsessively cling to their shared dream. But the facade of their romance starts crumbling on realizing that they cannot mould reality at will based on a net of lies.