An old man sitting on a bench has hiccups, a drunken youth snores on a cart, a kind old lady picks lilies of the valley, women sew in the dressmaker's shop, men play bowling in a pub, the beekeeper spins the honey, a mechanical harvester harvests the wheat, which will be ground into flour before being made into dumplings in grandma's kitchen. Meanwhile the police investigate a murder...