Kati and Steffi have been best friends since they were six. Now they're both seventeen and are enjoying the ups and downs of becoming adults... Until Steffi's trust in her small and harmonious world is shaken to the core one evening in a nightclub when they spot her father in the arms of another woman. She can only think of taking revenge against her father, against his secret girlfriend, and even against the latter's daughter. Blind with rage, she starts playing a dangerous game, a game in which she soon involves everyone and anyone who has ever meant anything to her, almost inevitably beginning to lose control over the situation and the trust of her friends. Not even Kati knows how to react.