Two children of twelve or so, a boy and a girl, brother and sister, run away from every home that they are sent to. Joseph and Chloé: two lost children, abandoned at birth. Chloé doesn't speak, flees the world and can't stand being touched. She always draws the same house. She also walks, straight ahead, as if her footsteps were leading her to a specific destination. Joseph organizes their escapes, then follows her and protects her, convinced that she wants to find their parents' home, that she has the power to do so. And that once she reaches that goal, she will get better. Joseph dreams of his own home, a family, a sister with whom he can communicate and play... A sister who will return a little of the unbridled love that he feels for her.