A tragic car accident. Lilly's mother and Paul's wife are killed. Little Lilly, her father Frank and his friend Paul survive. Thirteen years later, Lilly is a teenager, and the two men have become failed characters who scrape a living working as barmen and bouncers in a strip club. Disaster unfolds when Lilly seduces Paul and gets pregnant. In the heat of the moment, her father shoots a boy he suspects of raping his daughter. As fate would have it, they end up back where the accident happend all those years ago.