Volker Schlöndorff
After years of marriage, the still young Elisabeth Junker divorces her husband in the hope of being able to end her days as a housewife and perhaps find a job as a secretary with languages. While looking for work, she takes singing and ballet classes, dreaming of one day becoming the star of a musical. But it's not long before the job market puts her very smartly in her place.