Volker Schlöndorff
After two years in jail, Harry Barber is still trying to keep himself on the straight and narrow when he meets millionaire Malroux' young and attractive wife, who asks him for help in kidnapping her stepdaughter, Odette. As it was the victim herself who invented the story of the abduction, it doesn't seem like a particularly risky undertaking, and Harry accepts the job in exchange for 50,000 dollars.