Volker Schlöndorff
Raymond Benyon, a naval officer fallen on hard times, looks back over the story of Georgina Gressi, the woman he married in secret against her parents' will on the condition that he never ever spoke about their wedding to anyone. Georgina is the only person who knows the reasons for this undertaking with its serious consequences: she grows increasingly further apart from her husband and even refuses to live with him.