Volker Schlöndorff
Documentary made for TV of an interview by Schlöndorff with the veteran German director Horst Wendlandt, who had produced over 80 films, in which the two filmmakers discuss German cinema past and present, expounding two completely different points of view of the nature and purpose of cinematographic art.