The kidnapping and murder of the Chairman of the Employers' Organisation, Hans Martin Schleyer, the hijacking by Palestinians of the Lufthansa aeroplane ?Landshut? or the suicide of the terrorists Andreas Baader, Jean-Carl Raspe and Gudrun Ensslin are some of the events which shook life in Germany in the Autumn of 1977, and which are brought together in this documentary shot by Schlöndorff alongside another ten directors.