After the failed attempt by incompetent Soviet agents to capture a Russian composer exiled in Paris, the beautiful and responsible Ninotchka is sent to the same city to complete the mission. Initially finding nothing but faults in western way of life, the girl gradually gives in to its charm with the help of American film producer Steve Canfield.