Three times jailed good-for-nothing pickpocket Skip McCoy steals the handbag of a prostitute named Candy. An unwitting accomplice to her lover Joey, who passes information to the Communists, the girl is being followed by federal agents. The thief runs off, not realizing that the bag holds a reel of microfilm containing confidential information. Everyone, from the police to Joey, are therefore hot on the heels of Skip who, when he finds out how much the microfilm is really worth, tries to sell it to the highest bidder.