Traje bat, gorbata bat, zapata-pare bat; azken finean, irudi bat. Sevillara bizitzera joandako Patricio afrikarrak itxuraz aldatuko du egun batzutan autoaren gurpil bat aldatzearen ordainetan saskibaloi jokalari ospetsu batek oparitu dion trajeari esker. Bere inguruan somatzen zuen arrazakeria desagertuko da bat-batean; baina poliziaren ustekabeko bisitaldiak lo egiteko toki bat bilatzera behartuko du. Aurkitu egingo du, baita bere amesgaiztorik handiena eta, era berean, lagun izango duen Miguel ere, Ogia Gaztarekin ezizenez ezagunagoa. Kontzientziako harrik gabe lapurreta eta iruzur txikiak egiteaz bizi den tipo bakarzalea da. Elkarrekin biziko dituzten ezbeharrek adiskidetasunari eta gezurrari buruzko tragikomediarako bidea emango dute.