Anak 18 urterekin etorkizun oparoa du. Bere familian unibertsitatera joatearekin amets egin dezakeen lehenengoa da; baina, Estela bere ahizpa zaharragoak lan egiten duen jantzigintza-tailerrean egitekoak pilatzen direnean, Ana gogo txarrez bertan lanean hasiko da soinekoen eskaera bat osatu behar baitute. Bere bizitzatik hain ezberdinak diren emakumeentzako jantzi apainak egitea zein neketsua den ikusteak Ana sutu egingo du, bere ametsak gauzatuko ez diren bezala, berak sekula jantziko ez dituen horiek. Tailerrean orduak aurrera doazen heinean, Ana bere ahizparen lan gogorraz ohartzen hasia da eta baita haren trebeziaz ere. Tailerreko emakumeei beren gorputzeko biribiltasuna maitatzen eta bereizgarri egiten dituen hori aintzat hartzen erakutsiko die, halaber. Eta eskaeraren azken soinekoa amaitzerako, etorkizunak zer ekarriko dion jakiteko gertu egongo da.