Milla gaztea pitin bat desorekatua dago, baina bizi gogoz heldutasuna eta independentzia eskuratu nahian dabil. Finlandiara joatearekin, eta ustez honek ekarriko dion zoriontasunarekin egiten du amets, baina oraindik ez dago bere helburua betetzeko prest. Aki ezagutuko du orduan, bera baino pare bat urte zaharragoa den aita ezkongabea. Iragan tragiko eta misteriotsudun Aki da argi eta garbi Millaren ametsak gauzatu ditzakeen gizona. Hartara, amodio-istorio sutsu batean korapilatuko dira bien amets horiei tinko helduz. Alabaina, beren amodioa aurki pìtzatzen hasiko da, errealitatea gezurren bidez beren kasa moldatu ezin dutela konturatzen direnean.