Sang-woo, hiri handian jaio eta hazitako 7 urteko umea, bizitza osoa herri txiki batean igaro duen bere amonarekin egotera behartzen dute. Kalekumea izanik gaur egungo munduaren abantaila eta luxuekin ohituta dagoenez, Sang-woo eta naturarekin bat sentitzen den amonaren artean gatazka piztuko da. Amona, Ama Natura bezalaxe, isilkorra eta eraman handiko pertsona da. Sekula ez da eztabaidatan sartzen eta beti men egiten die besteen eskakizunei. Haatik, barne indar handia dauka eta behar izanez gero, bere bizkar gainean negar egiteko aukera ematen du.