Banku batean eseritako agurea zotinka dabil, gazte mozkor bat zurrunga ari da gurdi batean, atso maitagarri batek mugetak biltzen ditu, emakumeak josten dihardute jostundegian, gizonak bola-jokoan ari dira tabernan, erlezainak eztia prestatzen du, uzta biltzeko makinak errotan irin bihurtuko den garia biltzen du, gero amonak ravioliak egin ditzan, eta, hau guztiaren erdian, Polizia krimen bat ikertzen ari da...