Kati eta Steffi sei urte zituztenetik lagun minak dira. Orain hamazazpi dauzkate eta heldutasunerako bide gorabeheratsua elkarrekin bizi dute... Egun batean, dantzaleku batean Steffiren aita beste emakume baten besoetan ikusi duten arte. Steffi harri eta zur geratu da; bere mundu txiki eta itxuraz orekatuan zuen uste osoa zapuztu zaio. Mendeku hartzea besterik ez du buruan, bere aitaz, bere aitaren amoranteaz, eta baita honen alabaz ere. Haserreaz itsu-itsu eginda, joko arriskutsu batean murgilduko da, jolas horretan neskarentzat garrantzitsu den edonor nahasiz, harik eta, halabeharrez, egoeraren kontrola eta bere lagunen leialtasuna galtzen hasiko den arte. Honen aurrean, Katik berak ere ez daki zer egin.